برگزاری جلسه کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی استان البرز به میزبانی شرکت آپتوس ایران بر اساس هماهنگی بعمل آمده، جلسه در تاریخ 94/03/31 راس ساعت 9 صبح به میزبانی شرکت آپتوس ایران برگزار گردید. جلسه با حضور دکتر شهریار ظهوری قائم مقام مدیر عامل شرکت آپتوس ایران، مهندس حمیدوند رئیس انجمن بتن استان البرز، مهندس بنی احمد و مهندس داوری از اداره استاندارد استان البرز، مهندس مسعودی فر (اداره صنایع استان البرز)، مهندس ربانی (آزمایشگاه مکانیک خاک استان البرز)، مهندس مقتدایی (اداره کل راه و شهرسازی استان البرز)، مهندس باستانی (استانداری استان البرز)، مهندس کیهانی (شرکت پارس لانه)، مهندس قمری، مهندس نجفی و دکتر بزرگمهر از آپتوس ایران برگزار گردید.

موضوع جلسه، بازدید از خطوط تولید شرکت آپتوس ایران، بحث پیرامون تصویب آیین نامه حمل و نقل بتن آماده و بررسی پیشنهادات ارائه شده از سوی شرکت آپتوس ایران بود.

در ابتدا جلسه مهندس بنی احمد ضمن تشکر از میهمان نوازی شرکت آپتوس ایران، به بررسی دقیق کیفیت مصالح ساختمانی توسط اداره کل بازرسی استان البرز اشاره کردند که به گفته ایشان، با مصالح بی کیفیت با قاطعیت برخورد می شود.

در ادامه جلسه دکتر ظهوری ضمن خیرمقدم از میهمانان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات آنان، به معرفی شرکت آپتوس ایران، محصولات و خدماتی که ارائه می دهد پرداختند. ایشان در ادامه سخنان خود به رکود فعلی در صنعت ساختمان و شرایط رقابتی بالا در بین کارخانجات بتنی اشاره کردند. به گفته ایشان شرکت آپتوس ایران با تاکید بر کیفیت عرضه محصولات استاندارد و همگام با تکنولوژی ها و پیشرفت های روز دنیا، هر ساله با جدیت بیشتری بر این مسائل اهتمام می ورزد. سپس از میهمانان دعوت نمودند تا از کارخانه و خطوط تولید این شرکت بازدید نمایند.

پس از بازدید میهمانان از خطوط تولیدی و دپوی محصولات شرکت آپتوس، ادامه جلسه در مورد آئین نامه حمل و نقل بتن آماده و پیشنهاد شرکت آپتوس برگزار شد.

در پایان جلسه مقرر گردید متن پیشنهادی شرکت آپتوس را تمام حاظرین در جلسه مطالعه و با اطلاعات کامل در جلسه 16 تیرماه حاضر باشند تا پس از بررسی در آن جلسه آیین نامه ای تصویب شود که قابلیت فنی و اجرایی داشته باشد.

 

تماس با ما

دفتر مرکزی

کرج ، مهرویلا
خیابان درختی پلاک 181
ساختمان آپتوس ایران واحد 3 و 4
تلفن فروش: 33506900-026

026-34990420

09124010567 مهندس چابک

 

کارخانه

کرج مهرشهر ، بلوار ارم ،
خیابان دوم شرقی (شریعتی)
مجتمع صنعتی آپتوس ایران
تلفن فروش: 33100-026

دفتر مهرشهر

کرج، مهرشهر، بلوار ارم نبش خیابان 113

تلفن فروش: 34990415-026

09121574364 مهندس اسکندری